Jump to navigation
Del 15 de novembre al 27 de desembre
Dissabte 27 de desembre, 20h
Del 26 d'abril a l'1 de gener
Diumenge 4 de gener, 18:30h
Dissabte 10 de gener, 20h
Diumenge 11 de gener, 18h
Divendres 23 de gener, 21h
Dissabte 24 de gener, 20h
Els dimarts d’estiu gaudim d’una visió molt particular de les composicions musicals que formen part de la cultura popular de Sitges, com ara els balls de Festa Major i les obres de compositors com ara Enric Morera, Gabriel Pallarès o Manel Torrens... tot amb diferents ritmes que van del jazz i el swing fins a la música tradicional.
Intervenen: Retrio: amb Òscar Ferret, piano; Joan Pinós, contrabaix, i Josep Martí, bateria
Dies: dimarts 4, 11, 18, 25 d'agost i dimarts 1 de setembre
Preu: 12 euros
Sitgestiu Cultural als Museus arriba a la majoria d’edat! Per celebrar-ho, us hem preparat una atractiva programació que, com a novetat d’enguany, se suma a l’oportunitat de contemplar el Museu del Cau Ferrat i el Museu de Maricel reoberts el passat hivern i totalment rehabilitats.
Els espais bellíssims dels museus i l’excel·lència de les col·leccions artístiques se sumen a les activitats culturals i musicals. Us oferim, doncs, un autèntic regal per als sentits, “estètica per als ulls i poesia per a la vida” que, dels anys del Modernisme ençà, constitueix l’objectiu principal dels estius als Museus de Sitges.