Jump to navigation
Dissabte 25 d'abril
Diumenge 26 d'abril
De febrer a abril
Diumenge 3 de maig, 11h
Del 20 d'abril al 31 de maig
Dissabte 18 de juliol, 20:15h
Del 2 de maig al 4 d'octubre
Santa Margarida i els Monjos se suma aquest cap de setmana, com cada any, a la celebració de les Jornades Europees del Patrimoni, impulsades pel Consell d’Europa i el Departament de Cultura de la Generalitat.
Les jornades, que compten amb el suport de l’Associació Catalana de Municipis i la Federació de Municipis de Catalunya, pretenen posar a l’abast del públic descobertes i vivències entorn el patrimoni local.
A Santa Margarida i els Monjos aquest any les jornades permetran visitar de forma gratuïta el Castell de Penyafort el dissabte 10 i diumenge dia 11 d'octubre.
Horaris: 10:30 / 11:30 i 12:30h.
El públic podrà veure els diferents espais d’aquest edifici històric, casa natal de sant Raimon de Penyafort, actualment en procés de restauració.