Jump to navigation
Diumenge 8 de març
Divendres 13 de febrer, 18h
Diumenge 15 de març, 7h
Mesos de febrer i març
Del 8 al 21 de març
Diumenge 22 de març, 11h
Dies 14, 15, 21 i 22 de març
La Confraria del Cava de Sant Sadurní i Octagon Esedos organitzen la X Cursa Solidària País del Cava amb l’objectiu de donar a conèixer el món del cava i alhora col·laborar amb les causes solidàries de La Marató de TV3, que enguany va dirigida a l’ictus i les lesions medul.lars i cerebrals traumàtiques – a Catalunya, és la primera causa de mort en les dones i la tercera en els homes – aportant la recaptació íntegre de la inscripció dels participants a la cursa.
Sortida: 10h, Rambla Nostra Senyora de Vilafranca del PenedèsArribada: El pla d'en Mestres de Sant Sadurní d'Anoia
Distància: 13'4km, de Vilafranca del Penedès a Sant Sadurní d’Anoia per les carreteres C-15 i C-243. Es pot participar corrent o caminant.
El trànsit estarà tallat durant la cursa i es dona un temps màxim de tres hores per finalitzar la cursa. Els quilòmetres estaran degudament senyalitzats.
Preu inscripció: 10€, donació íntegra a la Marató de TV3
Inscripcions
Més informació