Al sud del paral·lel

Teatre musical 'Al sud del paral.lel', una comèdia basada en la trajectòria de Carlos Gramaje, un dels actors més representatius de la història del Teatre musical a Catalunya per la seva trajectòria amb Dagoll Dagom.
Es tracta doncs d'un musical carregat de simbolismes i màgia, amb personatges i cançons d'uns musicals que avui dia formen part de la nostra memòria teatral col·lectiva ('Mar i cel', 'Flor de nit', 'Boscos endins', 'Poe', 'Aloma', 'Els Pirates'…).
10€ | Comprar entrada aquí (enllaç) (a partir del 13 d’octubre)
Guió: Xavi Morató
Intèrprets: Carlos Gramaje, Laura Jara
Veus en off: Mònica Terribas, Joan Lluís Bozzo, Carme Cuesta, Anna Rosa Cisquella, Miquel Periel
Direcció tècnica: Joan Barranca
Vestuari i àudios: Dagoll Dagom
Paeria de Balaguer
Web Paeria de Balaguer
Facebook Paeria de Balaguer
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.