Jump to navigation
Del 12 de febrer al 13 de març
Del 16 de gener al 15 de març
Del 5 al 16 de març
Del 2 al 16 de març
Dies 6, 13 i 20 de març
Del 27 de febrer al 22 de març
Del 2 al 27 de març
Del 18 de gener al 29 de març
En el marc del Mercat del llibre infantil Encontats, exposició 'Temps era temps', una mostra de contes infantils clàssics il·lustrats per Susana Ramírez i reinterpretats en clau de prevenció sanitària.
La il·lustradora mostra quatre contes (La Blancaneu, La Bella Dorment, la Caputxeta Vermella i Hansel i Gretel), on els i les protagonistes canvien el final de les seves històries en aplicar criteris de prevenció. La mostra, que fou produïda l'any 2020 per a l'Institut Català d'Oncologia en el marc del Programa de Recerca en Epidemiologia del Càncer, pren especial rellevància també en el context de crisi sanitària que estem vivint.
L'exposició doncs es complementarà amb diversos objectes de les col·leccions del Museu de la Noguera que podrien tenir vinculació amb els contes explicats.
De dilluns a dissabte: de 10 a 14h i de 17 a 19h Diumenges i festius: de 10 a 14h
Web Encontats Web Museu de la Noguera Web Paeria de Balaguer