Jump to navigation
Dissabte 25 d'abril
Dijous 19 de març, 19h
Divendres 20 de març, 20:30h
Dies 20 i 21 de març
Dissabte 21 de març, 18h
Dissabte 21de març, 19h
Dissabte 21 de març, 20h
Espectacle 'Hamlet', una comèdia d'en Peyu fent tàndem amb Albert Pla, amb grans dosis d'humor, música i surrealisme.
Durada: 90 minuts
En Peyu i l'Albert Pla s'han unit per fer una comèdia i han decidit titular-la HAMLET. Darrere d'aquest títol s'hi amaguen els estira-i-arronses de la convivència de dos desconeguts en una habitació d'hospital. Concretament, la 313.
Els dos companys d'habitació han ingressat per motius ben diferents, però tots dos són persones turmentades pel seu passat. En mig d'aquesta convivència obligada entre ells hi neix una relació pròpia d'una tragèdia shakespeariana, on les emocions fluctuen entre la tendresa i l'odi més visceral.
A la 313 hi passen moltes coses, algunes de preocupants i altres de molt preocupants: traïció, venjança i comportaments més que reprovables. Una paròdia sobre la mort, els desitjos ocults i la dificultat d'entendre'ns amb les persones més properes. Si és que comparat amb la vida real, Hamlet és una comèdia.
25€ platea | 22€ amfiteatre Comprar entrada aquí (enllaç)
Intèrprets: Albert Pla i Peyu Direcció: Joan Roura
El Corral i Paeria de Balaguer
Web El Corral Web Paeria de Balaguer