Jump to navigation
Divendres 24 d'abril, 17:30h
Divendres 24 d'abril, 20h
Dies 24 i 25 d'abril
Dissabte 25 d'abril, 19:30h
Dissabte 25 d'abril, 20:30h
Dissabte 25 d'abril
Del 30 de març al 25 d'abril
Teatre 'El Camí de Polz d'Estel' d'Entr'Acte Teatre, un espectacle inspirat en 'El Màgic d'Oz', el clàssic més màgic de la literatura infantil; és un cant a l'amistat i una invitació a confiar en un mateix.
Edat recomanada: a partir de 3 anys.
Durada: 60 minuts
Falta poc perquè arribin els Reixos i la Doro, preocupada i enfadada perquè ha perdut el Totó, el seu gos d'atura, manifesta obertament que ha deixat de creure en la màgia del Nadal. De cop un tornado se l'emporta fins a unvmón desconegut i només una persona la pot ajudar a tornar a casa: El Messies.
Mentre segueix el camí de pols d'estel que l'ha de portar a Betlem, la Doro es troba unes bruixes, aconsegueix unes sabates màgiques i fa amics nous: un espantaocells, un@ robot@ i una lleona. Ells li mostraran que tots tenim més capacitats que no ens pensàvem i que, quan hi ha problemes, nosaltres mateixos acostumem a tenir la solució.
10€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Direcció: Eva Vidal Intèrprets: Toni Canal, Anna M. Calvis, Yeyu Fernández, Maria Palau, Miquel Palau, Gerard Pulido, Montse Solé i Gemma Torremorell
Entr'Acte Teatre i Paeria de Balaguer
Web Paeria de Balaguer