Jump to navigation
Del 15 al 26 de març
Dijous 26 de març, 19h
Del 29 de gener al 26 de març
Divendres 27 de març, 19h
Del 6 al 27 de març
Dijous 5 de març, 20h
Divendres 27 de març, 20:30h
En el marc del Dia Internacional dels Museus, concert de Núria Graham, on presentarà el seu darrer treball 'Marjorie', el disc on refina la seva noció de la cançó serena i lluminosa, amb elaborades capes de so i una subtilesa poètica amb aura espiritual.
L'àlbum deu el seu títol, extret d'una de les cançons, a l'àvia irlandesa que no va conèixer, i és en la costa oest de l'illa atlàntica on ella ha trobat un imaginari inspirador. Cal situar-se a Connemara, el Finisterre d'Irlanda, regió on el verd es fon amb el blau i el gris de l'oceà infinit, escenari de relleus màgics que per a Núria Graham és portadora d'una memòria familiar.
Entrada gratuïta, imprescindible reserva prèvia.
Entrades exhaurides.
Museu Nacional de la Ciència i la Tècnica de Catalunya (MNATEC)
Consell Internacional de Museus (ICOM)
Web Museu Nacional de la Ciència i la Tècnica de Catalunya (MNATEC) Web Dia Internacional dels Museus 2021 Web Núria Graham