Montserrat

Tradicional caminada de Catellolí a Montserrat.
Per facilitar l’accés a Montserrat a qui no hi vagi a peu, i també el retorn als caminants, l’Ajuntament ofereix la possibilitat de fer-ho amb l’autocar que sortirà de Castellolí, a 2/4 de 9 del matí, (de davant de l’Ajuntament). Per fer la previsió de places, cal que qui vulgui utilitzar aquest servei tant si és anada i tornada com tornada sol, faci la comanda.
Horaris:
- 4:00h: Sortida de l’Avinguda de la Unió davant el número 100.
- Parada a can Massana per esmorzar (esmorzar és optatiu)
- 9:00h (previst): Arribada als degotalls, coincidint els que han fet el camí a peu i els que arriben amb cotxe, i esmorzar.
- 13:00h: Sortida de l’autocar cap a Castellolí.
Preu anada i tornada en autobús: 5€
Preu tornada autobús: Gratuït
Inscripcions fins el 4 d’agost, aquí.
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.