X Fira Lactium Vic 2018

Desena edició del Lactium, la mostra de formatges catalans, que esdevindrà la Festa del Formatge Català, reunint el mercat de formatges més gran de Catalunya, i un potent i original programa d’activitats entorn a la cultura del formatge artesà.
Una mostra amb més de 200 formatges i 40 formatgeries artesanes d’arreu del país que oferiran degustacions i venda al tall dels seus formatges, maridades amb la presència d’artesans i productes agroalimentaris complementaris al formatge, els Amics del Formatge.
Un programa d’activitats per a tots els públics que combinarà activitats familiars i activitats formatgeres, especialment pels apassionats i bocafins del formatge, on podran descobrir i aprendre les singularitats i valors dels formatges catalans, artesans i autèntics.
Una nova edició del Concurs Lactium, un dels concursos de referència, amb un prestigiós jurat i el 'Premi Millor Formatge Català Lactium2018'.
Consultar i descarregar programa aquí.
Entrada gratuïta.
Ajuntament de Vic, OFIM (Organisme Autònom de Fires i Mercats de l’Ajuntament de Vic) i ACREFA (Associació de ramaders i elaboradors de formatge artesà)
Consell Comarcal d'Osona, Lactotex, Fet A Osona, Cap de Ruc, 30 La Selecta Gastrocultura, Diputació de Barcelona i Xarxa Productes de la Terra
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.