Carnaval d'Igualada

Un any més Igualada celebra la tradicional festa de Carnaval.
La Rua començarà a les 18:30h i estarà encapçalada per la 'Xaranga Ho Peta', i comptarà amb la participació, tancant la comitiva, de l'espectacle d'animació itinerant 'Giants (Sol i Lluna)' i el Rei Carnestoltes, a càrrec de la companyia Actua Produccions.
Recorregut: c/ de Joaquima Vedruna, c/ de la Soledat, c/Sant Jordi, Rambla General Vives, Rambla Sant Isidre, Rambla Nova, c/Santa Caterina, Passeig Verdaguer, c/de la Vida i Plaça de Cal Font.
En arribar a la Plaça, lectura del Pregó i lliurament de premis.
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.