Jump to navigation
Del 20 de febrer al 25 d'abril
Del 15 de juliol al 26 d'abril
Mes d'abril
Del 8 al 30 d'abril
Novena edició del Protesta, festival internacional de cinema de crítica social, que pretén posar el seu granet de sorra per ajudar a transformar la societat a través del cinema.
Una edició del festival que arriba amb l’energia i l’aprenentatge acumulat després d’un 2020 complex per a tothom, i evidentment, la cultura i el cinema no n’han estat aliens. Serà un any especial, amb una programació més reduïda d’activitats, per poder-se adaptar a les mesures Covid i a la incertesa de la pandèmia, però sense renunciar a la qualitat de les propostes. En aquesta edició volen parlar sobre un tema que ens assenyala directament: els privilegis.
La programació del Protesta 2021 la conformen 31 projeccions. Dels 11 llargmetratges, 1 és estrena a Catalunya i 3 també ho són a l’Estat. De nou, hi haurà la Selecció Oficial formada per 10 curtmetratges que el públic podrà votar; i la Selecció No Competitiva amb 10 treballs.
Consultar aquí (enllaç) | Enllaç PDF
Web Festival Protesta