Jump to navigation
Del 29 de gener al 9 de febrer
Del 6 al 12 de febrer
Dies 6, 7, 8 i 12 de febrer
Dijous 12 de febrer
Dies 12 i 13 de febrer
Divendres 13 de febrer
Dissabte 14 de febrer
Dies 11 i 14 de febrer
Després de les restriccions que van impedir les activitats de l’any passat aquest any es reprenen alguns actes seguint els protocols d’aforament.
20:00h | Plaça de l'Ajuntament Arribada de la Flama del Canigó a la ciutat, portada en relleus per corredors igualadins des de la Catalunya Nord. Per fer segura la portada, tots els corredors hauran passat una prova d'antígens. Encesa del foc de Sant Joan, es llegirà el manifest de la celebració i les diferents entitats i representants de municipis de la comarca encendran les seves torxes per endur-se el foc arribat des del Canigó. L’acte comptarà amb un espadat dels Moixiganguers. En acabar, els atletes del CAI portaran la Flama fins el monestir de Montserrat.
20:00h | Pati de l'Escorxador Concert-revetlla amb el grup Gran Premier. Entrada gratuïta però cal fer reserva prèiva al Casal del Passeig.
Web Ajuntament d'Igualada