Jump to navigation
Del 26 de març al 4 d'abril
Dissabte 4 d'abril, 20:30h
Del 14 de març al 5 d'abril
Del 3 al 7 d'abril
Divendres 10 d'abril, 19h
Del 14 de gener al 10 d'abril
Dissabte 11 d'abril, 17:30h
Amaia Miranda és guitarrista i compositora. Enganxada a una guitarra des de nena, hi estableix un vincle profund que l’atrapa; des d’aquí crea i canta les cançons de lletres senzilles que traslladen qui l’escolta a un univers de calma, bellesa i sensibilitat.
‘Cuando se nos mueren los amores’ és un disc nu, artesà que vol apostar per la senzillesa i la cruesa i reivindicar la bellesa de la realitat, l'humà i l’imperfecte.
10 cançons que tenen la particularitat d'haver estat gravades en preses senceres, sense talls. Gravat en llocs de privacitat quotidiana (un dormitori, el rebedor d'una casa, la cuina o la sala) deixa que el so ambient es converteixi en un músic més i proposa un viatge a la intimitat de l'artista, que es converteix també en la intimitat còmplice de qui escolta.
Les cançons aprofundeixen en les emocions provocades per l’impàs de la joventut a l'edat adulta i la trobada amb la incertesa com a constant.
10€ | Compra entrades aquí (enllaç)
Web Jazz Cava