Jump to navigation
Divendres 13 de febrer, 17h
Divendres 13 de febrer, 17:15h
Divendres 13 de febrer, 18h
Divendres 13 de febrer, 19h
Divendres 13 de febrer, 20h
Dies 12 i 13 de febrer, 20h
Dissabte 14 de febrer, 20h
'Rojos' parteix d’una recerca de testimonis de l’època de la postguerra de la Guerra Civil espanyola i de la recuperació del llegat cultural artístic.
Una època en clau de peça escènica que vol posar en valor la memòria d’uns fets dramàtics per a una generació, la vida clandestina durant la repressió que va tenir lloc després de la guerra mitjançant les figures artístiques, les dones creadores i el moviment homosexual, i vincular el present amb l’època de la postguerra.
18€ | 10€ Comprar entrada aquí (enllaç)
Direcció, concepte i recerca: Miquel Barcelona Composició musical: Carlos Martorell (sala) i Oriol Mula (carrer) Acompanyament coreogràfic: Fàtima Campos Acompanyament vocal: Nacho Melús Intèrprets i col·laboradors coreogràfics: Miquel Barcelona, Helena Gispert, Martí Güell i Bea Vergés Escenografia: Laura Clos “Closca” Coproducció Mercat de les Flors, Els Costals Centre Cultural, AGITA Figueres, Vòrtex, Oficina de Suport a la Iniciativa Cultural
Web L'Atlàntida