Jump to navigation
Del 19 al 22 de febrer
Mes de febrer
Divendres 27 de febrer, 19:30h
Del 8 de gener al 28 de febrer
Ex Abrupto és un festival de creacions contemporànies multidisciplinàries, que treballa amb corrents creatius, entitats i col·lectius locals, amb creadors contemporanis emergents i consolidats. El festival s’organitza en espais no formals amb l’objectiu de fusionar els artefactes culturals amb la materialitat de l’entorn.
Com ja és habitual, les veïnes del carrer Sant Sebastià de Moià tornaran a cedir les seves cases a artistes i públic. Així les entradetes de l’històric carrer exhibiran produccions i investigacions artístiques de creadors d’aquí i d'arreu, tant d’artistes consolidats com d’emergents.
L'edició d'enguany fa èmfasi amb el treball amb arxiu, memòria històrica i cultura popular en confluència amb l’art contemporani més experimental, i comptarà amb la presència d’artistes com Juana Dolores, Joan Pallé, Txema Salvans o Maria Sevilla.
Consultar aquí (enllaç)
Web Festival Ex Abrupto