Granja Natura - Centre d'Apropament a la Natura
Granja Natura - Centre d'Apropament a la Natura
Paratge La Granja
08670 - Navàs
  • 622 876 287
  • granjanatura@hotmail.com
Granja Natura Navàs
Contacte directe amb la natura!

El Centre d'Apropament a la Natura ofereix a petits i grans la possibilitat de descobrir, tocar, veure, escoltar i viure la natura a través d'instal·lacions i tallers que ens aproparan a la vida dels animals. Des dels més exòtics, com l'ós rentador, fins als més corrents que trobem als corrals de les cases de pagès, passant per daines, tortugues, emús, aus o rosegadors.

Granja Natura Navàs
Activitats per a famílies

El Centre d’Apropament a la Natura ofereix l’oportunitat de passar un dia únic envoltats de vida, amb la visita a les seves instal·lacions per grups, acompanyats d’un monitor dedicat exclusivament a vosaltres.

Al llarg del recorregut, passareu per la grangeta, un espai dedicat als animals típics de masia als quals podreu donar menjar; l’aviari, on coneixereu aus de tot tipus, des d’agapornis fins les races de gallina poc comunes. A la zona de salvatges us endinsareu en un món més exòtic amb animals que no es veuen cada dia, mentre que a la zona de rapinyaires veureu algunes de les aus més majestuoses.

El toca-toca d’exòtics i el de mamífers són activitats similars, però els seus protagonistes no s’assemblen gens. En un hi viureu la màgica experiència de tocar una serp, mentre que en el segon, els mamífers més simpàtics us vindran a veure. L’estable, en darrer lloc, però no menys important ni interessant, és la casa dels cavalls i dels ponis de La Granja, on els podreu conèixer i
gaudir de la seva elegància.

En cada un d’aquests petits mons, el monitor us animarà a tocar o donar menjar als animals, resultant una visita dinàmica i interactiva.

> Més informació aquí (enllaç)

Més informació

Acollida d’animals i Granja escola: serveis visita per a escoles i per a famílies. Tallers i Festes d'aniversari.

Horaris

Dissabtes, diumenges i festius:
Visita d'11 a 13h
Activitats de tarda: de 15 a 16:30h