Jump to navigation
Dies 26 i 27 de desembre
Dies 26 i 27 de desembre, 19h
Del 25 al 28 de desembre
Del 20 al 28 de desembre
Del 23 al 28 de desembre
Dies 27 i 28 de desembre, 19h
Diumenge 28 de desembre, 18h
Representació teatral de 'NUA (radiografia d’un trastorn)', un monòleg amb tocs d’humor i, alhora un diàleg amb el públic, que viu en directe una confessió, la revelació d’un secret, sense quarta paret ni xarxa.
Ann Perelló situa el públic al límit entre la ficció i la realitat en un joc escènic entre cinc vàters, una càmera web i tot d’elements audiovisuals per comprendre com se sent, des de dins, viure el malson dels trastorns de conducta alimentària.
'NUA (radiografia d’un trastorn)' neix de la necessitat de parlar d’un tema molt tabú, però que encara ara és una vertadera pandèmia. L'obra està dirigida per Marta Aran i és una coproducció d'Ann Perelló amb el Teatre Principal de Palma de Mallorca, Sala Flyhard i Sala Versus Glòries que arriba a Catalunya a través de l'associació On el teatre Batega, amb exhibició a la Sala Versus Glòries i en gira amb la Sala Flyhard i la complicitat de la Xarxa Alcover. Per a la creació del text es va partir d’un treball d’introspecció del dolor i de documentació amb companyes, amigues, mares, germanes i professionals de la psicologia.
15€ | Compra entrades aquí (enllaç)
Escrita per Ann Perelló i Andrea Ros Direcció de Marta Aran
Web Teatre Auditori Calldetenes