Jump to navigation
Divendres 16 de gener
Divendres 16 de gener, 20h
Divendres 16 de gener, 21h
Dissabte 17 de gener
Del 25 de desembre al 17 de gener
Dissabte 17 de gener, 20h
Representació teatral de l'obra 'Scratch', de Daniel J. Meyer, dirigida per Montse Rodríguez Clusella i interpretada per Clara Mingueza.
A 'Scratch', una DJ ens explicarà, a ritme de sessió de música electrònica, el seu món i les seves experiències. Veurem com és el seu dia a dia, tant al món de la nit, com a casa seva amb la seva parella. I descobrirem el seu anhel més amagat de tornar a tocar la guitarra, tenir la seva pròpia veu, de ser compositora indie.
Posarà en conflicte les conseqüències de l’exposició social, els pactes dels flirtejos de la nit, els límits permesos a les dones en la sexualitat i la seducció i els possibles malentesos, dubtes i les contradiccions en les decisions pròpies.
Són totes vàlides? Han de ser permanents o poden canviar instant rere instant? I sobretot, som capaços, com a espectadors/societat, d’acceptar-les sense prejudicis?
Divendres i dissabte: 20h Diumenge: 19h
Entres a la disco. DJ Laureen comença a punxar. Els beats comencen a moure’t els peus, balles? Sí, comences a ballar. Els llums t’enlluernen, et flipen! Vas a la barra. Demanes... alguna cosa. El que sigui. Et miren. Voldries... però potser no vols. Pots dubtar-ho? Sí... o no. Perquè si dius que sí, o simules que sí i després és que no, serà un problema. No passa res! Don’t stop. Segueix amb el dancing i que no es noti el teu dubte. Chupito, segueix el ritme, i que passi el que hagi de passar. O el que tu decideixis. No pensis! I si no saps què fer? Doncs SCRATCH! Rasga la teva vida, parteix-la, rasgúñala, trenca-la, refes-la, replanteja-la, o simplement llença’t i que passi el que hagi de passar.
18€ | Compra l'entrada aquí (enllaç)
Autoria: Daniel J. Meyer Direcció: Montse Rodríguez Clusella Composició musical: Paula Jornet Intèrpret: Clara Mingueza
Web Teatre de l'Aurora