Festa del Timbaler del Bruc 2025

25a edició de la Festa del Timbaler del Bruc, una festa que recrea i commemora les Batalles del Bruc que van enfrontar l’exèrcit napoleònic amb les tropes catalanes i els somatents locals els dies 6 i 14 de juny de 1808
Durant tot el cap de setmana, el casc antic del Bruc es convertirà en un escenari ple de vida, on es recrearan les Batalles del Bruc de 1808, amb teatre al carrer, grups de recreació històrica, música de tambors, fira d’artesania, gastronomia local i moltes altres activitats per a tots els públics. Enguany, s’incorporen noves escenes teatrals i propostes que faran d’aquesta edició una celebració inoblidable.
Consultar aquí (enllaç)
Ajuntament del Bruc
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.