Jump to navigation
Diumenge 15 de febrer, 12h
Dies 14 i 15 de febrer
Diumenge 16 de novembre, 19h
Dimarts 17 de febrer, 20:30h
Dies 18 i 19 de febrer
Dijous 19 de febrer, 19:30h
Divendres 20 de febrer, 18h
Divendres 20 de febrer, 19h
A 'Dones del 36', David Pintó i Joan Valentí fan homenatge a totes aquelles dones que van lluitar per la llibertat, la igualtat i la justícia durant la Segona República i la Guerra Civil. Un espectacle ple d’emoció i compromís que recupera les seves veus a través de monòlegs, cançons, humor i projeccions audiovisuals. Històries com les de Tomasa Cuevas, Marina Ginestà, Mercè Núñez o Les Tretze Roses tornen a escena per recordar-nos que la seva lluita no va ser en va. Dones que van resistir a l’exili, a les presons i al silenci imposat pel franquisme, però que mai van deixar de creure en un món millor.
Pintó i Valentí tornen al Teatre de l’Aurora, on han estrenat amb èxit els seus darrers muntatges, 'Mort a les cunetes', 'Molotov' i 'La Primera', tots tres molt ben rebuts per públic i crítica. Fidels al seu compromís amb la divulgació de la memòria històrica, Pintó i Valentí han consolidat un estil propi que combina una dramatúrgia precisa amb un format escènic accessible i molt proper al públic.
Divendres i dissabte: 20h Diumenge: 19h
Des de 14€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Direcció i il·luminació: David Pintó Codinasaltas Intèrpret: Joan Valentí Cortès Veus en off: Feliu Formosa, Míriam Iscla, Montse Pelfort Valentí, Montse Valentí Cortès, Cristina Valentí Roset, Queralt Casadesús Ferran Audiovisuals: Dan Ortínez Martí Tècnic: Arnau Alcoverro Jerez
Web Teatre de l'Aurora