Música
,
2016
Divendres 4 de novembre, 23h
Ateneu Igualadí

Concert d'Andreu Martínez

Segon concert d'aquesta tardor al cicle Músiques de butxaca, amb Andreu Martínez Band.

Nascut a Barcelona, de molt jove va començar a tocar la guitarra i als 22 anys es traslladà a Nova York on perfecciona les seves habilitats com a músic i és a partir de llavors que s'inspira per crear i desenvolupar la seva pròpia música. El retorn dels Estats Units va marcar l'inici de la seva carrera com a compositor i va gravar així els seus tres primers àlbums instrumentals. Un llarg i intens recorregut que l'ha portat a girar per tot el país i a participar en festivals internacionals.  

Als 30 anys començà a posar lletra i veu a la seva música obrint-se un nou camí com a músic cantautor. D'aquesta evolució neix el seu primer àlbum amb el nom 'Colors' (2010). Clarament encaminada la seva carrera va seguir gravant nous treballs, publicant l'àlbum 'Tick Tock' (2013) i l'últim àlbum en directe 'Side by Side' (2014).

L'Andreu Martínez beu d'influències provinents del blues, el pop, el rock progressiu dels 70 i que, fins i tot, en els seus temes, mostra un cert regust del so de Seattle.

Els Músiques de butxaca tot i acollir habitualment formats acústics, en aquesta ocasió l'Andreu Martínez vindrà acompanyat de tota la banda (AM Band): Martín Laportilla, baix i cors, Adri González, teclats i cors i Didak Fernández, bateria i cors.

Aquest concert  forma part de l'agenda del Zoom Experience, espai creat pel Zoom Festival per viure experiències sensorials i culturals durant les setmanes prèvies al festival  que enguany se celebrarà del 22 al 27 de novembre.

Preu entrada: 12€ | 10€ socis de l'Ateneu, Cineclub i Teatre de l'Aurora (amb les entrades va inclòs un gintònic).
Venda d'entrades anticipades, aquí.

Reportatge: Tardor de Músiques de butxaca