Jump to navigation
Divendres 16 de gener
Divendres 16 de gener, 20h
Divendres 16 de gener, 21h
Dissabte 17 de gener
Del 25 de desembre al 17 de gener
Dissabte 17 de gener, 20h
Susana Tornero és la protagonista de la sessió de contes per a adults de la Programació Setembre/Desembre 2015 del Teatre de l’Aurora.
Aquesta coneguda narradora portarà a la Sala Les Golfes els contes que s'escolten a milers de quilòmetres de casa nostra, sota el sostre del món: el Tibet. La màgia i el misteri condueixen els relats que s’encadenen dins aquesta història: 'Històries d’un cadàver prodigiós', que podem escoltar a la sala igualadina el proper dijous 19 de novembre.
'Històries d’un cadàver prodigiós' és un seguit de petites històries dins una història, la història d’algú que, com a 'Les mil i una nit', explica petits relats, en un format tradicional de l’Orient. D’aquí, concretament de l’Índia, els mestres budistes van portar fins al Tibet i el Nepal aquests contes populars.
Més info:www.teatreaurora.cat/