Jump to navigation
Dissabte 24 de gener, 19:30h
Diumenge 25 de gener, 11h
Mesos de febrer i març
Del 18 de gener al 22 de novembre
Igualada acollirà aquest dissabte, la 5a. edició de la Igualada Urban Night Running Show (IURNS), la proposta lúdica, comercial i esportiva de l’Ajuntament d’Igualada, amb més de 30.000 persones animant pels carrers i gaudint de les nombroses activitats.
Com a novetats, a les ja tradicionals curses urbanes de 5 i 10 quilòmetres, s’hi suma, enguany, la XXXIV Mitja Marató de l’Anoia, una cursa amb molts anys d’història i d’altra banda, una activitat d’escalada urbana organitzada per Ingravita (Urban Climbing). A més, segueixen les activitats per a infants, com la cursa de nens i nenes en patinet, i la cursa infantil patrocinada per Kids&Us.
A totes aquestes activitats esportives s'hi sumen concerts, la Festa Flaixback i l'Igualada Night Shopping, coordinada per Igualada Comerç, en què els comerços de la ciutat obren fins a mitjanit i ofereixen preus especials.
Inscripcions a l'IURNS, en el següent enllaç.
Horaris de totes les curses, aquí.