Jump to navigation
Dissabte 24 de gener, 19:30h
Diumenge 25 de gener, 10h
Diumenge 25 de gener, 11h
Dissabte 31 de gener, 10h
Mesos de febrer i març
Del 18 de gener al 22 de novembre
Itinerari geològic per la serra del Puig Gil, el ponent del parc de Sant Llorenç Recorregut pel costat de la riera de Santa Creu, per veure diferents tipus de roca sedimentària. A la carena de Puig Gil es poden observar estrats de conglomerat (pinyolenc) i veure'n la diferència entre conglomerats. Unes vistes molt bonesp ermetran entendre com era el territori 40 milions d'anys enrere. Aquesta sortida requereix una certa preparació dels participants per anar per la muntanya.
Horari d'inici: 10hLloc de trobada: Centre d’Informació del Pont de Vilomara i Rocafort, c/ Sant Jaume, 30 (Centre Cívic)Preu: 3€ adults | 2€ entre 6 i 12 anys i majors de 65 | 10% de dte. per a famílies nombrosesContacte: Te.: 722 763 035 | 938 317 789Correu electrònic: p.santllorenc.pont@diba.cat rodabosc@hotmail.com
Organitza: RodaboscRequisits activitat: Calçat adequqat, portar esmorzar (qui vulgui) i itinerari dificultat mitjana amb fort desnivell.