Jump to navigation
Diumenge 29 de març
De l'1 de febrer al 29 de març
Diumenge 29 d'abril, 19h
Divendres 3 d'abril, 10:30h
Dies 4 i 5 d'abril
Del 27 de març al 6 d'abril
Dimecres 8 d'abril, 19:30h
Dijous 9 d'abril, 21h
Retransmisió en directe des del Royal Opera House de Londres, de l'espectacle de dansa 'The Dream', adaptació de Frederick Ashton de la comèdia desenfrenada de Shakespeare en què un esperit del bosc provoca el caos, armat només amb una poció d’amor.
‘Symphonic Variations’ va ser el primer treball d’Ashton després de la Segona Guerra Mundial i un dels primers realitzats per la companyia sobre l’enorme escenari principal de la Royal Opera House el 1946. Amb sis ballarins realitzant una sèrie de quartets, duos, sextets i sols, al ritme de les variacions simfòniques de Franck, aquesta obra mestra celebra la bellesa pura del moviment.
‘Marguerite i Armand’ és la bella i emotiva versió d’Ashton d’una història ben coneguda, que ens és familiar a través de l’òpera de Verdi La Traviata. Ashton va crear aquest ballet punyent per Margot Fonteyn i Rudolf Nureyev el 1963.
Preu entrada: 15€ | 13€ socis de l'Ateneu