Jump to navigation
Del 20 de setembre al 23 de desembre
Del 20 al 26 de desembre
Dies 26 i 27 de desembre
Dies 25 i 28 de desembre, 18:30h
Del 25 al 28 de desembre
Del 20 al 28 de desembre
Dies 27 i 28 de desembre, 18:30h
Dies 27 i 28 de desembre, 19h
La companyia de teatre Rhum i Cia representarà 'Rhümia', recent premi Zirkòlika de Circ 2016 al millor espectacle de circ.
Clown clàssic amb tocs d’humor, música i jocs de paraules, embolcallats de tendresa i emoció. Un posada en escena que promet delitar petits i grans.
'Rhümia' és un espectacle ple de sensibilitat, dirigit per Martí Torras, interpretat pels actors Jordi Martínez, Mauro Paganini, Joan Arqué, Roger Julià i el músic Pep Pascual. Una funció de teatre de pallassos, amb una dramatúrgia teatral que recupera els mateixos personatges de 'Rhum', l’anterior espectacle de la companyia, en el qual hi treballava Joan Montanyés ‘Monti’ quan va morir el 2013.
Conté els mateixos ingredients: humor, jocs de paraules, gamberrades, musicalitat, una alta dosi de tendresa i emoció a partir d’una selecció d’entrades clàssiques i números de nova creació que faran les delícies de petits i grans.
Preu entrada: 18€ | 15€ | 8€ menors de 18 anys