,
24/05/2019 - 00:00
Audiovisual

Red Pèrill presenta nou single i 'El Millor Verkami de la Història'

Red Pèrill, àlies del músic igualadí Marc Mateu, ha tornat a l'escena musical amb un single, 'La Clau'. És l'avançament del que serà el seu tercer treball, un llançament en dos temps, els EPs 'Aquari' i 'Safari'.

El single ha comptat amb la col·laboració de Carles Guilera "Litus", a la guitarra, i ha estat produït pel mateix Red Pèrill i Quico Tretze, i coproduït per Pau Guillamet aka Guillamino. El videoclip ha estat realitzat per Willy Foxx, amb la col·laboració de Jordi Valldaura, Marc Gonzàlez i Sheila Uve.

Per poder dur a terme la producció de l'EP, Red Pèrill ha engegat una campanya de micromecenatge, que ell mateix ha anomenat 'El millor Verkami de la història', en el qual ofereix recompenses del tot inusuals com passejar el gos del mecenes, una visita guiada a Montserrat o un dinar a casa seva d'espaguetis a la carbonara cuinats per ell mateix.
 

Més informació:
Web Red Pèrill
Bandcamp Red Pèrill
Twitter Red Pèrill

*Surtdecasa.cat no es fa responsable de la redacció i contingut d'aquest post.

Benvinguts al racó de curiositats audioviduals! En aquest espai pretenem penjar totes aquelles peces audiovisuals relacionades amb la cultura que ens semblin dignes de compartir. Videoclips de grups, documentals, anuncis, notícies curioses...

03/08/2020 - 00:00
L'últim cap de setmana de juliol, s'hauria d'haver celebrat una nova edició de l'Embosca't Festiv
25/03/2020 - 00:00
El cantautor i músic igualadí Quico Tretze, confinat des de fa 13 dies com tota la població de la Conca d'Òdena, ha fet una adaptació al català de la cançó 'The Song Of Good Hope' del cantautor irlandès Glen Hansard.
19/03/2020 - 00:00
El duet manresà Jo Jet i Maria Ribot ha publicat recentment el seu tercer disc ‘Sant Llorenç’.
17/01/2020 - 00:00
Ja s'ha estrenat el nou anunci de Heineken, protagonitzat per l'actor Daniel Craig, que es va rodar en part el passat maig a Cardona.
25/11/2019 - 00:00
Després de sorprendre fa uns mesos amb l'EP de debut 'Pren-t'ho amb calma', la banda igualadina Marialluïsa estrena ara 'Miracle', el primer videoclip i single d'avançament del que serà el seu primer llarga durada, que sortirà a principis de 2020
30/07/2019 - 00:00
El músic igualadí Marc Mateu, alter ego de Red Pèrill, ha presentat el videoclip 'Som el que som', la cançó de l'estiu d'iCat FM.
24/05/2019 - 00:00
Red Pèrill, àlies del músic igualadí Marc Mateu, ha tornat a l'escena musical amb un single, 'La Clau'. És l'avançament del que serà el seu tercer treball, un llançament en dos temps, els EPs 'Aquari' i 'Safari'.