Jump to navigation
Divendres 30 de gener, 20h
Divendres 30 de gener, 20:30h
Dies 30 i 31 de gener, 20h
Dissabte 31 de gener, 20:30h
Diumenge 1 de febrer, 12h
En el marc de les Festes del Remei d'Alcanar, nit de teatre amb l'espectacle 'L'ombra', amb l'actor i còmic Toni Albà.
Quim és un actor especialista a substituir artistes famosos. Amb l'ajut d'unes màscares de làtex aconsegueix ésser-ne el doble exacte. El cervell d'aquestes "feinetes" és en Joan, el seu mànager, amic, confident, conseller, còmplice i mestre.
Després d'un temps de gires i substitucions de múltiples personatges famosos, en Quim comença a patir una mena d'esquizofrènia.
Destrossat psicològicament, comença a tenir dubtes de personalitat. No sap quan és ell mateix o quan és els personatges que substitueix. Aterrit, decideix deixar per sempre més aquest "joc" perillós de la realitat i la ficció.
Idea original: Toni Albà Autors: Toni Albà i Jordi Purtí Actor: Toni Albà Música: Jordi Ribot, Xavier Serrano, Xavier Balfegó i Carles Cases Disseny d'il·luminació: Joan Companyó Tècnic de llum i so: Antonio Santoyo Escenografia: Carles Romeu i Moichido Watashi Efectes de so: Cisco Prades Direcció i posada en escena: Jordi Purtí
Ajuntament d'Alcanar.
Web Ajuntament d'Alcanar Web Toni Albà