Jump to navigation
Del 7 al 18 de febrer
Del 12 al 18 de febrer
Del 13 al 18 de febrer
Del 14 al 18 de febrer
Nova edició de la 'Festa del tren' amb un cap de setmana d'activitats, algunes orientades als aficionats al ferrocarril, però també a un públic ampli i sobretot, familiar.
Trens reals en funcionament, visites teatralitzades, mercat, servei de bar, activitats infantils, maquetisme, i molt més.
Dissabte i diumenge: de 10 a 14h i de 16 a 19h
Divendres 4 de novembre: 21:30h | Sala del Casal Municipal Projecció i comentari de la pel·lícula de temàtica ferroviària ‘L’Emperador del Nord’ a càrrec del Cine Club Nosferatu.
Dissabte 5 i diumenge 6 de novembre: Recorregut amb una composició de la locomotora a vapor MZA 606 ”Cuco” Passeig amb la locomotora diesel 301 ”MEME” i el Tró pel recinte de l’estació. Passeig amb els cotxes del tren turístic Caspolino i la locomotora diesel “YEYE” Recorregut amb la unitat elèctrica 444 Exposició de locomotores i cotxes de viatgers de diferents èpoques. Visita guiada a l’enclavament Visita guiada a la cotxera del tren turístic
*Consulta tots els detalls de la programació aquí (enllaç)
Museu del Ferrocarril
Ajuntament de Móra la Nova
Web Museu del Ferrocarril