Jump to navigation
Dies 3 i 4 de febrer
Del 5 al 26 de febrer
Del 23 d'octubre al 3 d'abril
Del 23 de gener al 5 de juny
De l'11 de febrer al 11 de novembre
Cinquena edició d'Àgora, la Fira de l'Economia Social i Cooperativa a les Terres de l'Ebre, que té com a objectiu explicar al territori què és l’Economia Social i Solidària (ESS) i donar a conèixer alternatives de producció i consum més sostenibles, responsables i respectuoses amb el territori i les persones. També es vol oferir un espai de trobada per reflexionar i crear xarxa entre aquelles persones i iniciatives interessades en aquests model.
En aquesta edició, es vol posar èmfasi en la transició energètica i per això la temàtica de la fira és 'L'energia és a les nostres mans'.
Durant la jornada es realitzen una sèrie de xerrades i taules rodones, a més d'activitats infantils i de lleure, concert, dj's i foodtrucks.
De 10 a 14h i de 16 a 19h
> Consulta'l aquí (enllaç PDF)
Entrada lliure i gratuïta.
Ateneu Cooperatiu de les Terres de l'Ebre.
Ajuntament d'Ulldecona
Web Fira Àgora Facebook Ateneu Cooperatiu de les Terres de l'Ebre