Jump to navigation
Del 5 al 16 de març
Del 5 al 24 de març
Del 13 de febrer al 27 de març
Del 2 al 27 de març
Del 27 de febrer al 29 de març
Del 5 de febrer al 29 de març
De l'11 de gener al 29 de març
Del 22 de gener al 29 de març
Exposició ‘La Guerra en Portada’, una mostra de 60 originals de portades i ‘Notas Gráficas’ de La Vanguardia, d’entre els anys 1936 i 1937, agrupades en tres grans blocs: El Front d’Aragó, Curiositats i Fets Històrics. Es tracta d’un fons documental de la família Catà Huguet i la recerca històrica de Marta Coll i Marc Morales.
A part de les portades emmarcades, aquesta exposició es complementa amb una sèrie de làmines editades perla revista Sàpiens sobre cartells de l’època i amb una petita mostra de fotografies de gravats a les parets d’un punt de vigilància aèria. A tot el conjunt d’elements se’s ha donat tractament gràfic específic amb documents explicatius de cada bloc i un panell introductori.
Mitjançant aquesta exposició descobrireu informació detallada dels primers anys de la guerra civil a través del testimoni de la premsa escrita.
De dimecres a divendres: de 9:30 a 13:30h Dissabtes, diumenges i festius: de 12 a 14h
Dissabte 1 de juny, 20h A càrrec dels historiadors Marta Coll i Marc Morales i del propietari de les portades Josep Catà Güell
Terracota, Centre d'Interpretació de la Terrissa
Web Ajuntament de La Galera Web Centre d'Interpretació de la Terrissa de la Galera