Jump to navigation
Dimarts 11 de març, 17:30h
Dimarts 11 de març, 19h
Del 8 al 12 de març
Del 12 al 14 de març
Divendres 14 de març, 19:30h
Del 3 al 14 de març
Del 19 de febrer al 14 de març
Del 5 al 14 de març
Setena edició del cicle de conferències 'L'art d'educar amb amor i consciència', amb l'objectiu de donar respostes a les inquietuds i preguntes de les famílies i de la comunitat educativa al voltant de l'educació i la criança. Un cicle sobre el món de la maternitat pioner a les Terres de l'Ebre, tant pel que fa a la temàtica com a l'experiència i el currículum dels ponents que hi participen.
Hi haurà servei de guarderia.
Dissabte 19 d'octubre: 17:30h | Casal Cívic Trinitari Bel Consells i trucs adreçats a famílies per fomentar la lectura dels infants A càrrec de Jaume Centelles
Dissabte 16 de novembre: 11:00h | Casal Cívic Trinitari Bel Educar adolescents amb Alba Castellví
Divendres 13 de desembre: 19:00h | Teatre Auditori José Antonio Valls Educar i acompanyar amb presència en una societat poc present A càrrec de Míriam Tirado (+info)
Ajuntament d'Alcanar
Associació de Mares Embarassades i Bebès d’Alcanar (AMEIBA)
Facebook AMEIBA Web Ajuntament d'Alcanar