Jump to navigation
Diumenge 14 de desembre, 11h
Del 9 de març al 14 de desembre
Diumenge 14 de desembre, 10h
Dissabte 20 de desembre, 10h
Diumenge 28 de desembre, 11h
Setena edició de la Piraguada Campus Terres de l'Ebre - URV, amb el recorregut Miravet - Benifallet, gaudint de la natura i el meravellós paisatge fluvial del riu Ebre. Es recorrerà el riu de Miravet a Benifallet, un tram que destaca per espais com el Pas de Barrufemes, l’Illa de Pastisset i l’illa Cateura.
*Activitat oberta a tota la comunitat universitària i també a la població general, amb l'objectiu de compartir esport, natura i convivència al voltant del riu.
>> Per garantir la logística, s'organitzen dos autocars gratuïts: un amb sortida des de Reus i Tarragona, i un altre des de Tortosa i Benifallet. La participació requereix pujar en algun dels autocars. En cas de desplaçar-se en vehicle propi, es recomana agafar l'autocar des de Benifallet per disposar del cotxe en arribar a l'embarcador.
09:30h | Arribada a Miravet, assignació de piragües i instruccions de rem. 10:15h | Inici de la piraguada. 13:00h | Arribada a l'embarcador de Benifallet. 13:30h | Retorn en autocar a Tortosa, Reus i Tarragona.
10€
A través d'aquest enllaç (del 9 al 21 de setembre)
Campus Terres de l'Ebre
Esportcat, IDECE i Ajuntament de Benifallet, Miravet i Tortosa
Web 7a Piraguada Campus Terres de l'Ebre - URV Web Campus Terres de l'Ebre - URV