Jump to navigation
Dissabte 7 de febrer
Del 19 de novembre al 8 de febrer (2026)
Dijous 12 de febrer, 18:30h
Del 12 de desembre al 15 de febrer (2926)
Del 27 de setembre al 15 de febrer (2025)
Del 21 de novembre al 15 de febrer
Dilluns 16 de febrer, 18:00h
Del 29 de gener al 16 de febrer
Cinquena edició de l'EbreLumen, sota el lema 'Terra', festival audiovisual de primavera especialitzat en la tècnica del mapping, que consisteix a projectar imatges amb música sobre superfícies reals, generalment inanimades, per aconseguir efectes de moviment o 3D.
L'EbreLumen és l'únic festival a Catalunya que fa projeccions de molt gran format en elements de la natura i aconsegueix entrellaçar l'art, la tecnologia i la natura amb el concepte de cultura digital, a més que potencia actius turístics de la comarca lligant-los amb la cultura de qualitat i la innovació.
Divendres 2 de maig: La Torre de l'Espanyol Dissabte 3 de maig: Rasquera Divendres 9 de maig: Tortosa Dissabte 10 de maig: Darmós Divendres 16 de maig: La Sénia (+info) Dissabte 17 de maig: Benissanet Divendres 23 de maig: Alcanar (+info) Dissabte 24 de maig: Tivissa Divendres 30 de maig: La Ràpita Dissabte 31 de maig: La Serra d'Almos Divendres 6 de juny: Alfara de Carles Dissabte 7 de juny: Gandesa
>> Consulta'n els detalls aquí (enllaç)
Entrada lliure i gratuïta
Consell Comarcal de la Ribera d’Ebre, COPATE (Consorci de Polítiques Ambientals de les Terres de l’Ebre) i ajuntaments dels pobles que l’acullen
Institut per al Desenvolupament de les Comarques de l’Ebre (IDECE)
Web EbreLumen Instagram EbreLumen