Música
,
2025
Dies 23, 24 i 25 de maig
Llocs diversos

L'Obrador de Músiques en Terres de Cruïlla

Tercera edició de l’Obrador de Músiques en Terres de Cruïlla, un espai analògic i digital orientat a les escoles de les bandes de música per afavorir la formació, el desenvolupament i la promoció de formacions musicals d'artistes d'arreu dels territoris de parla catalana. Està pensat per a promoure i fomentar la col·laboració entre escoles de música de les bandes i desenvolupar projectes interdisciplinaris orientats a la creació d'espectacles per a banda o a un conservatori de música entesos com a projectes pedagògics, creatius i disruptius.

Durant un cap de setmana la Sénia es convertirà en un espai escènic privilegiat on mostrar les propostes de l'Obrador. A més, es garantirà una actuació a posteriori i es convidaran programadors que estiguin interessats en contractar les propostes presentades per als seus municipis o entitats.

*La participació en l'Obrador està oberta a músics o formacions que sols o en diàleg amb d'altres disciplines presentin propostes amb un plantejament professional. 

Inscripcions: 

Si voleu participar en l'Obrador cal que ompliu el formulari de sol·licitud en línia que trobareu aquí (enllaç)

Organitza: 

Centre d'Estudis Seniencs, Agrupació Musical Senienca, Institut Ramon Muntaner, Ajuntament de la Sénia i Campus Extens URV a La Sénia

Més informació: 

Leaflet | © OpenStreetMap contributors CC-BY-SA,
  • imatge de control 1per1

Et pot interessar