Arts
,
2026

Exposició '30 anys juntes'

Exposició ’30 anys juntes’, una mostra commemorativa dels 30 anys de l’Associació de Dones de la Galera, en el marc de la celebració de Santa Àgueda i a un seguit d’actes que organitza l’Associació de Dones de la Galera.

Està formada per 60 làmines amb textos i imatges acompanyats de diferents objectes de la mateixa Associació o cedits per membres de l’Associació. L’exposició comença parlant de l’origen de les Associacions de Dones i del paper d’aquestes a les Terres de l’Ebre, després ja es dedica exclusivament a l’Associació de Dones de la Galera, deixant constància de l’any de la creació i de les diferents presidentes que hi hagut des de la seva creació fins a l’actualitat.

Continua mostrant com al llarg d’aquests 30 anys i amb el suport de l’Ajuntament de la Galera i altres institucions. Es mostra com s’ha col·laborat amb altres associacions del poble i en diferents iniciatives, reivindicant millors condicions de treball, de vida, de drets polítics, la pau i convidant la ciutadania a desenvolupar un paper actiu en la prevenció, la detecció i la reparació de les violències contra les dones.

Horari: 

De dimecres a divendres: de 09:30 a 13:30h
Dissabtes, diumenges i festius: de 12 a 14h

Inauguració: 

Dissabte 7 de febrer, 12h

Organitza: 

Terracota, Centre d'Interpretació de la Terrissa

Col·labora: 

Associació de Dones de la Galera

Et pot interessar