Jump to navigation
Del 15 al 24 d'abril
Del 18 al 25 d'abril
Del 13 al 25 d'abril
Del 23 al 26 d'abril
Del 15 al 26 d'abril
Del 24 al 26 d'abril
Nova edició de les Festes de maig d'Alcanar, les festes primaverals dedicades a Sant Isidre Llaurador, on la tradició, la cultura i la gresca omplen la vila d'alegria i convivència.
El programa d'actes presenta un ampli ventall d’activitats per a tots els gustos i edats, preparades amb afecte i dedicació pel teixit associatiu del municipi. No hi poden faltar els correbous i la prova dels matins, punt de trobada d’amics i familiars. En aquesta edició, destaca la 2a exposició d’Arts i Flors als balcons, on participen més de 50 artistes d’Alcanar o vinculats al municipi, així com els espectacles Comedy Zoo Tour o Mag Lari.
A més, també hi trobareu concerts de música, exposicions artístiques, exhibicions esportives, espectacles culturals, activitats infantils o trobades gastronòmiques.
Programa Complet (Enllaç PDF)
Més informació: Web Ajuntament d'Alcanar