(Tres A) Atenció! Arriba l’Art contemporani a Amposta

S’inaugura la setena edició del Festival de Vídeo i Art Digital Strobe'11
Surtdecasa Ebre
,
13/02/2012
Arts
Amposta inaugura el festival Strobe, un festival dificil de definir, però on la difucltat per etiquetar-lo és directament proporcional a la seua talla. Una exposició, un concert audiovisual, dos tallers, un cicle de cinema infantil, un debat i un programa de televisió són els formats que s’han escollit en aquesta ocasió per reflexionar al voltant d’un concepte: La Vida: 2.0.
 
En aquesta ocasió, els artistes reflexionen sobre el futur de la vida a la Terra. Els organitzadors han volgut posar l’accent en allò que sentim davant aquesta voràgine, científica i tecnològica, a la qual ens veiem abocats en nom del progrés. Sembla que, per una banda, estem davant d’una revalorització de l’emoció humana, però d’altra banda, cada cop l’home se sent més temptat a buscar rèpliques seues que puguen imitar els seus comportaments d’una manera artificial.
 
Per això, els artistes d'Strobe plasmen sobre diferents suports noves formes de vida derivades de la intel·ligència artificial o l’enginyeria genètica, que ens presenten un univers d’éssers mutants, cíborgs i espècies híbrides.
 
El divendres dia 9 de desembre tindrà lloc  la presentació i taula rodona amb els artistes Marcelí Antúnez, Internet2, Joanot Cortés, Chris Surgue, Amadeu Anguera i Patrícia Carles. A partir d’aquest dia fins el 21 de gener, es podrà visitar l’exposició dels treballs fets al Centre d'Arts Visuals d'Amposta, de dijous a dissabte, de 18 a 21h i de diumenge: d’11 a 14 h.
 

A

També et pot interessar