Jump to navigation
Dies 3 i 18 de gener
Diumenge 18 de gener, 12:30h
Diumenge 18 de gener
Diumenge 18 de gener, 17:30h
Diumenge 18 de gener, 18h
Diumenge 18 gener
Programació especial d'activitats amb motiu de Setmana Santa al Museu Etnogràfic de Ripoll, entre les quals hi trobem el joc 'Missió Muet: Salva el Museu', el taller 'Fem un xai', la nova audioguia (Visitmuseum) i les visites guiades a l'Scriptorium i la Farga Palau de Ripoll.
- Joc 'Missió Muet: Salva el Museu', protagonitzada per la nostra mascota, en Muet. Les peces del Museu estan en perill i hauràs d’ajudar al pollet a resoldre un seguit de missions. Només així, podrà salvar i continuar conservant totes les peces que hi ha al Museu Etnogràfic de Ripoll. *Per poder-lo fer només cal un dispositiu mòbil.
*A més, nous intrusos (que són objectes actuals que s’han col·locat al costat del seu avantpassat) s’han amagat a les vitrines, i necessiten ajuda per a trobar-los.
- Taller 'Fem un xai' A partir de la silueta d’una ovella, els més petits la podran vestir cobrint-la amb llana de veritat i pintar-la com vulguin, però sobretot, sense deixar-se les pigues que caracteritzen a l’ovella ripollesa.
- Visita al Museu Etnogràfic de Ripoll amb la nova audioguia (Visitmuseum), que els que acompanyarà durant tot el recorregut, permetent descobrir la seva història i les curiositats d’alguns dels objectes exposats. L’audioguia s’ofereix en diferents idiomes, i també es disposa de la signoguia adaptada en Llengua de Signes Catalana.
- Visites guiades a l’Scriptorium i Farga Palau de Ripoll: Dia 16 d’abril | 16:30h: Farga Palau amb demostració de forja (+info) Dies 15 i 17 d'abril | 16:30h: Scriptorium amb taller 'Fes de monjo copista' (+info)
Totes les activitats familiars i l’audioguia van incloses amb l’entrada del Museu. > Compra l'entrada aquí (enllaç)
Museu Etnogràfic de Ripoll
Web Museu Etnogràfic de Ripoll Facebook Museu Etnogràfic de Ripoll