Jump to navigation
Dissabte 9 de maig, 17h
Dissabte 9 de maig, 16:30h
Dissabte 9 de maig, 12h
Dies 8, 9 i 10 de maig
Dissabte 16 de maig, 10:30h
Diumenge 17 de maig
Diumenge 24 de maig, 17:30h
Dissabte 30 de maig, 17h
Programació especial d'activitats d'estiu al Museu Etnogràfic de Ripoll, entre les quals hi trobem les visites guiades, les activitats familiars com la gimcana 'Arri poll!' o el taller 'Fes de monjo copista', entre altres.
> Visita al Museu Etnogràfic: Endinsa’t en els racons més fascinants del museu, on les tradicions i la vida quotidiana del passat cobren vida. És una experiència per a tota la família, on petits i grans gaudiran d’un viatge en el temps. Gaudeix també de l'exposició temporal del ferrer Enric Pla (a partir del 14 de juliol).
> Activitat familiar: Una experiència divertida i educativa amb la gimcana 'Arri poll!', per resoldre endevinalles i descobrir els secrets que amaguen els objectes del museu. És una oportunitat única per a passar temps de qualitat en família mentre aprens sobre la nostra rica història i patrimoni.
> Visita al Refugi antiaeri. Patrimoni i Memòria Històrica: Endinsa’t en els moments més intensos de la història, recordant aquells dies fatídics de finals de gener i principis de febrer de 1939, quan Ripoll va viure quatre bombardejos. *Venda d’entrades en línia aquí (enllaç)
> Tallers de l’Scriptorium: Els dies 10 i 11 d’agost, a les 18h (davant del Museu Etnogràfic de Ripoll) aprèn sobre l’escriptura medieval i 'Fes de monjo copista'.
> Visita la Farga Palau: Entra en un autèntic taller de farga catalana. Escull dia i hora i compra les teves entrades en línia aquí (enllaç).
De dimarts a dissabte: de 10 a 13:30h i de 16 a 18h Diumenge, festius i dilluns del mes d'agost: de 10 a 14h
Entrada general 4€, reduïda 3€, menors de 12 anys 0€ Totes les activitats familiars i l’audioguia van incloses amb l’entrada del Museu. > Compra l'entrada per les visites guiades aquí (enllaç)
Museu Etnogràfic de Ripoll
Web Museu Etnogràfic de Ripoll Facebook Museu Etnogràfic de Ripoll