Jump to navigation
Del 27 al 29 de març
Dissabte 4 d'abril
Del 21 de març al 4 d'abril
Del 29 de març al 5 d'abril
Dies 4 i 5 d'abril
Dissabte 11 d'abril, 14h
Nova edició de les Festes de maig d'Alcanar, les festes primaverals dedicades a Sant Isidre Llaurador, on la tradició, la cultura i la gresca omplen la vila d'alegria i convivència.
Enguany les festes prenen un tarannà reivindicatiu de la mà del cantautor valencià Pep Gimeno “Botifarra”, que, als anys 80, va enregistrar les cançons dels iaios, però també dites i refranys gairebé perduts, en un moment en què el valencià es trobava en perill d'extinció. El dissabte 12 de maig presentarà el seu darrer espectacle, 'Botifarra a Banda', acompanyat per la Banda Municipal de Música d’Alcanar. Serà un concert únic, i preparat conjuntament, que recomanem a tots els ciutadans i ciutadanes.
A més, durant les festes, també trobarem els tradicionals correbous i la resta d'espectacles taurins, així com activitats infantils, espectacles culturals, concerts de música i exhibicions esportives.
Consulta el programa complet aquí (enllaç PDF)
Ajuntament d'Alcanar.
Web Ajuntament d'Alcanar