Jump to navigation
Del 18 de setembre al 4 de gener de 2026
Del 12 de desembre al 10 de gener (2026)
Del 8 de desembre al 10 de gener
Del 9 de novembre al 10 de gener
Del 3 d'octubre a l'11 de gener (2026)
Del 25 d'abril a l'11 de gener
De l'11 d'octubre a l'11 de gener (2026)
Del 27 de novembre al 13 de gener (2026)
A l’Ateneu Cinema d'Igualada es podrà seguir en directe des de la ROH de Londres la retransmissió en directe de la producció de dansa 'Romeu i Julieta'.
La història d'amor imperible de Shakespeare és coneguda arreu del món. Des de la seva estrena el 1965 amb The Royal Ballet, 'Romeu i Julieta' de Kenneth MacMillan s'ha convertit en un ballet clàssic modern. La coreografia captura les emocions de la jove parella quan s'enamoren, tot i les barreres que finalment desencadenen el tràgic final de la història.
Cada reposició proporciona oportunitats perquè nous ballarins interpretin als malaurats amants. Tota la Companyia aporta el colorit i l'acció de la Verona renaixentista, on un atrafegat mercat desemboca amb massa rapidesa en una lluita amb espases i una disputa familiar dóna pas a una tragèdia tant per als Montescos com per als Capuletos.
18€ | 15€ socis Ateneu Anticipada: 15€ | 13€ socis Ateneu Venda d'entrades online aquí
Web Ateneu Cinema