Un film sobre l’amor real

El director Vicente Villanueva presenta 'Lo contrario al amor'
Surtdecasa Ebre
,
09/10/2011
Arts
Estem tips de les típiques històries d’amor ensucrades. Hem viscut l’època daurada del sexe a la ciutat amb Sex and the city, hem aguantat les depressions de Bridget Jones i hem sobreviscut a les relacions de Love Actually. Ara arriba el torn de l’amor a l’espanyola. És aquest l’amor real?
 
Lo contrario al amor és un títol que defineix perfectament la crisi de les parelles al S.XXI. Adéu a les pelis romàntiques d’aquell príncep encantador, 'au revoir' a aquelles noies difícils, que no volen perdre la seua virginitat fins després del casament. Benvinguts al mètode 'made in Spain'. Un estil menys ensucrat, més real. Els humans som així, tenim necessitats, busquem les coses impossibles, ens agrada veure patir l’altre, som gelosos, insegurs... No cal que us amagueu més! L’amor és tot això. Hem de desmitificar els vells tòpics i una bona manera de fer-ho és veure aquesta pel·lícula.
 
Hugo Silva deixa enrere la seua faceta altiva i xula i interpreta un jove bomber enamorat d’Adriana Ugarte, que poc havia trepitjat el terreny de les comèdies romàntiques i que aquest cop té un protagonisme més que merescut amb un paper on mostra, amb molta soltura, una noia acostumada a esperar poc dels tios.
 
El director, Vicente Villanueva, gran jefe de tota aquesta muntanya russa, ha pogut captar prou bé les necessitats dels jóvens, a més de plasmar a la gran pantalla una naturalitat que molts cops costa percebre.
 
Una comèdia original i fàcil d’entendre, amb una única pega, que ens hagi arribat tan tard a les grans pantalles i que no l’hem pogut gaudir durant tota la temporada d’estiu.
 
Lo contrario al amor mereix ser valorada com un 'blookbuster' que trenca esquemes d’un nou gènere. Amics meus, doneu-li una oportunitat a aquesta pel·lícula, doneu-li una oportunitat a l’amor (real).
 
--
Per saber on la pots veure, consulta www.surtdecasa.cat/cartellera

A

També et pot interessar