Jump to navigation
Dimarts 3, 10, 17 i 24 de febrer, 17h
Dijous 26 de febrer, 19h
Mes de febrer
Del 7 de febrer a l'1 de març
Del 29 de gener al 4 de març
Del 12 de febrer al 13 de març
Projecció del documental 'J. Pau, Jesús & Rock'n'Roll' de Santi Valldepérez i Guillermo Barberà. Després de la projecció es durà a terme un col·loqui amb Joan Enric Reverté, protagonista del documental i president de la fundació Provocant la Pau.
Atenes és una de moltes ciutats europees desbordades pel flux migratori dels refugiats de les guerres que assolen l'Àfrica, Àsia i l'Orient Mitjà. Diverses ONGs miren de canalitzar l'allau de demandes de persones que hi ha al marge del sistema d'ajuda de les institucions nacionals europees. Enmig d'aquest context, Joan Enric Reverté, president de la Fundació Provocant la Pau, es desviu per oferir un acompanyament integral a les persones refugiades més vulnerables.
La majoria de persones que s'apropen a Reverté ignoren qui hi ha darrere la seva figura. Una dècada enrere, va ser el pare Jony, capellà catòlic que va liderar un grup de rock i va aportar un discurs transformador i rupturista que des del principi va ser al punt de mira de l'ortodòxia.
Gratuït | Recollida d'invitacions: dimecres i divendres d'11:00 a 13:30h a l'auditori i dijous de 16 a 18h a l'ajuntament.
Ajuntament de La Ràpita
Web Ajuntament La Ràpita Facebook Cultura La Ràpita Facebook Filmsnòmades