Jump to navigation
Dijous 5 de febrer, 19h
Dijous 5 de febrer, 20h
Divendres 6 de febrer, 19h
Divendres 6 de febrer, 20h
Dies 6 i 7 de febrer
Dissabte 7 de febrer, 20h
'Bruna, el musical' és un viatge a través del temps i de vivències ben presents a moltes famílies. Un homenatge a les lluites silenciades que han fet que avui dia puguem ser qui som i expressar-nos lliurement gràcies a la cultura i a l’art. Una oportinitat d’or per parlar de l’Alzheimer entre pares i fills.
Ambientada en la dècada dels noranta, explica la història de la Bruna, que ha de fer un treball d’escola sobre la seva àvia Quima. Tot un repte, tenint en compte que la dona pateix una demència incipient que està esborrant els seus records... i que la mare de la Bruna està sempre massa enfeinada. Aquesta situació neguiteja la nena, que voldria gaudir de la família com ho fa el seu amic Eric. Potser la intervenció de la Pitu, la millor amiga de la Quima des de la infància, podrà omplir els buits de la investigació de la Bruna i donar-li la clau per tenir una vida familiar més feliç.
15€ general | 12€ menors de 25 | 6€ majors de 65 (comprar entrada aquí - enllaç)
Idea original: Mateu Peramiquel i Mar Puig Guió: Mar Puig Música i lletres: Mateu Peramiquel Intèrprets: Mariona Lleonart, Ona Puig, Laia Pastor, Maria Font, Neus Sararich, Bruno Villareal, Laia Call, Martina Call, Marta Serra, Jana Palet, Hannah Pérez, Agnès Font, Bernat Carreras, Queralt Puig, Oriol Simó, Daniel Sucarrats, Vinyet Morral, Ton Carreras i Caterina Palet Fotografia: Gisèl Aslina
Ajuntament de Manresa, Manresana d'Equipaments Escènics i El Galliner
Web Bruna, el musical Web Teatre Kursaal