Jump to navigation
Dissabte 14 de febrer, 10h
Dissabte 14 de febrer, 12h
Diumenge 15 de febrer
Dimecres 18 de febrer
Del 18 al 20 de febrer
Divendres 20 de febrer, 19h
Dissabte 21 de febrer, 11h
Dies 8, 15 i 22 de febrer
Diàlegs Capitals és el cicle de pensament organitzat amb motiu de la capital de la cultura catalana, uns diàlegs que conviden a reflexionar entorn dels reptes del segle XXI, explorar diferents àmbits del pensament i la cultura contemporània.
S’organitzaran un cop al mes i s’abordaran temes d’actualitat a través d’un diàleg entre experts locals i pensadors d’àmbit nacional. Durant el primer quadrimestre de l’any, s’han plantejat tres diàlegs enfocats cadascun d’ells a literatura i pensament, ecologia i crisi climàtica i arquitectura.
Dimarts 22 de febrer 19:30h | Teatre Municipal l'Ateneu Diàleg 'La literatura, una eina per pensar' a càrrec de Borja Bagunyà i Arià Paco. > Més informació aquí (enllaç)
Dijous 17 de març 19:30h | Teatre Municipal l'Ateneu Diàleg 'El repte del segle XXI: el col·lapse ecològic' a càrrec de Yayo Herrero i Pere Fullana. > Més informació aquí (enllaç)
Dissabte 30 d'abril 11:00h | Zementiri Diàleg 'El Cementiri Nou d’Igualada, una joia de l’arquitectura contemporània' a càrrec de Carme Pinós i un col·lectiu d’arquitectes joves igualadins. > Més informació aquí (enllaç)
Entrada gratuïta.
Cal fer reserva prèvia aquí (enllaç)
Web Igualada Capital de la Cultura