Jump to navigation
Dijous 19 de març, 19h
Dijous 19 de març, 19:30h
Divendres 20 de març, 18h
Divendres 20 de març, 19h
Divendres 20 de març, 19:30h
Divendres 20 de març, 20h
Divendres 20 de març, 20:30h
Teatre 'El sopar dels idiotes', un autèntic elixir de felicitat. Adaptada per Paco Mir i dirigida per Pep Anton Gómez, l’obra té un ritme frenètic, altes dosis de bon humor i moltíssima energia, ideal per a compartir amb amics i família.
Durada: 100 minuts
Dissabte: 20h Diumenge: 18h
'El sopar dels idiotes' narra la història d’un executiu que acostuma a sopar cada setmana amb amics –tots ells homes de negocis– i un convidat molt particular. En aquesta ocasió, el convidat és un funcionari d’hisenda amb una obsessió per les maquetes gegantines d’edificis famosos fets amb mistos i que ell mateix construeix.
La història s’embolica quan, unes hores abans del sopar, l’executiu pateix un atac de lumbàlgia i el convidat es presenta a casa seva.
28€ general | 26€ majors de 65 i Galliner | 6€ menors de 30 (comprar entrada aquí - enllaç)
Direcció: Pep Anton Gómez Adaptació: Paco Mir Intèrprets: David Olivares, Artur Busquet, Anna Gras, Toni González, Jordi Vidal Gómez i Ariana Bruguera
Web Teatre Kursaal