Cocó de la Gralla - Mas de Barberans

Visita guiada al conjunt pictòric del Cocó de la Gralla (Mas de Barberans), situat dins del Parc Natural dels Ports, una mostra de l'art rupestre llevantí, d'uns 8000 anys d'antiguitat (dins del període epipaleolític).
Les pintures representen dues fileres d'arquers a la carrera cap a l'esquerra, de dues mides diferents, diversos animals i petjades, que formen una possible escena de cacera o ritual. En total, 69 figures formen aquest conjunt excepcional.
Com tot l'art rupestre, el jaciment gaudeix de la protecció de Bé Cultural d'Interès Nacional.
*Desnivell del recorregut: 105 metres
*Es recomana calçat còmode i aigua.
La durada total de l'activitat és de 2 hores i 30 minuts aproximadament.
L'activitat s'inicia al Museu de la Pauma amb la contextualització del conjunt pictòric sobre el calc de les pintures (20 minuts).
Del museu ens desplacem en cotxes particulars fins al jaciment del Cocó de la Gralla (10 minuts en cotxe i 25 minuts a peu per camí de pedra amb cert pendent fins al jaciment).
Visita conduïda per una historiadora de l'art.
5€ Adults | 3€ Jubilats, xiquets i xiquets de 6 a 12 anys | Gratuït, menors de 5 anys
A través d'aquest enllaç
info@cdrmuseudelapauma.cat
Trucant al 977 053 778
Centre de Desenvolupament Rural - Museu de la Pauma
Ajuntament del Mas de Barberans
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.