El so de les cases, Vic, 2023

Setena edició d'El so de les cases, projecte que combina dos dels elements més rellevants de la ciutat: el patrimoni arquitectònic i la música.
Una experiència cultural diferent que ofereix l'oportunitat de descobrir espais habitualment tancats al públic i també d'actuacions musicals de petit format pensats per a cada una de les cases que formen part de la programació.
*Espais:
Casa Pratdesaba | Església Santa Creu | Casa Bojons | Església dels Dolors | Casa Cortada | Església de l'Escorial | Convent del Carme | MEV, Museu d'Art Medieval | Casa Comella | Torre d'en Franch | Carrer de Gurb | El Seminari
Consulta tota la programació aquí (enllaç PDF)
Compra les entrades aquí (enllaç)
Ajuntament de Vic
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.